Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Elfogadom


Általános szerződési feltételek

Bevezetés, cégadatok

Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

A Vásárló a Webáruház használatával, regisztráció nélküli vásárlás esetén megrendelésének elküldésével, illetve regisztrációjával elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti

Név: SZILVIO Kft.

Székhely: 1036 Budapest, Bécsi út 85.

Levelezési cím: 7626 Pécs, Major u. 21.

Képviselő neve: Petőházi Szilveszter

Szerkesztő, webmester:

Cégjegyzékszám: 01-09-948429

Bejegyző Bíróság: Baranya Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Adószám: 11005896-2-41

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Bankszámlaszám: 11731001-29905629

Telefonszám:+ 36 30 640 98 23

Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kesztyumanufaktura.hu

 

1. A Honlapon történő vásárlás feltételei

1.1. Regisztráció

A Webáruház tartalmának minden része bármely Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető.

Ennek megfelelően a honlapon történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, a Webáruház böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Vásárlónak.

Vásárlónak a vásárlást megelőzően nem kell regisztrálnia, anélkül is összeállíthatja kosarát, és amikor a megrendelését elküldi a Szolgáltató részére, ezzel egy érvényes regisztrációt is létrehoz a Vásárló.

A felhasználói hozzáférési adatok - így különösen a jelszó - titokban tartásáért kizárólag Vásárló felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

A regisztráció során megadott jelszavát Vásárló bármikor módosíthatja a „Profilom” menüponton belül. Amennyiben pedig elfelejtette belépési jelszavát, a „Bejelentkezés” menüponton belül található „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintva és regisztrált e-mail címét megadva, Szolgáltató e-mailben egy új belépési jelszót küld Vásárló részére, melyet a belépést követően bármikor megváltoztathat.

 

1.2. Regisztráció nélküli vásárlás

Ha a Vásárló nem regisztrált Vásárló és nem is kíván regisztrálni, az nem akadálya annak, hogy megrendelést adjon le az általa kiválasztott termékre. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a Vásárlónak a „Megrendelés egyszerűen, regisztráció nélkül” felirat mellett található sávban meg kell adnia email címét, majd a „Tovább, személyes adatok megadása” gombra kattintania. A megjelenő felületen Vásárlónak a megrendelés elküldését megelőzőn, minden a Szolgáltató által bekért adatot, mely a rendelés teljesítéséhez szükséges meg kell adni. Ebben az esetben, a Vásárló, a rendelési folyamatot ugyanúgy tudja véghezvinni, mint a regisztrált Vásárlók, annyi különbséggel, hogy nem kell regisztrálni a Webáruházban (a megrendeléssel egy időben egy regisztráció is készül, így legközelebb már nem szükséges megadni az adatokat). A 1.1 és az 1.4 pontokban meghatározott feltételek megfelelően irányadóak a nem regisztrált Vásárlóra is. Eltérés csak abban van, hogy nem kell regisztrálnia és így belépni a rendszerbe.

 

1.3. Telefonos megrendelés

Amennyiben a Vásárló nem kíván az online felületen adatai megadásával vásárolni, a kezdőoldal jobb felső sarkában megtalálható „Kapcsolat” menüponton belül, illetve a termék adatlapokon a termék fotója mellett megtalálható telefonszámokon megrendelést adhat le (nyitvatartási időben), illetve lehetősége van visszahívást kérni, a telefonos megrendelés feladásához.

A megrendeléshez a Vásárló személyes adatain kívül az alább megjelölt további adatokra lesz szüksége a Szolgáltatónak, a megrendelés teljesítéséhez:

  • termék cikkszáma, megnevezése
  • darabszám
  • számlázási adatok (szállítási adatok, ha eltér a számlázási adatoktól)
  • e-mail cím és mobiltelefonszám, melyen értesíteni tudja a Szolgáltató a Vásárlót
  • fizetési mód megadása
  • bármilyen olyan információra, amit Szolgáltatónak tudnia kell a megrendelés teljesítéséhez. (például: Munkahelyemre kérem a szállítást, vagy „a csomagot pénteki kiszállítással kéri a Vásárló stb.)

A telefonon megrendelt termékek szintén csak kiszállítással rendelhetőek meg.

 

1.4. A termék kiválasztása, megrendelés elküldése

A Vásárló a bal oldali menüben választani tud a termékfajták közül. Vásárló a kiválasztott termékre vagy a „Megnézem” feliratra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Megrendelem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Ezt követően a kosár tartalma megjelenik. Itt a Vásárló leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosárban a termék mennyiségét is módosítani tudja a Vásárló, a mennyiség pontos megadásával, vagy akár a terméket törölheti is kosarából, a szemetes ikonra kattintva.

Azon termékeknél, ahol elérhető, a kosárban a Vásárló plusz garancia (+1 év, +2 év, +3 év) idők között is választani tud, alapvetően azonban a „nem kérek” lehetőség van bejelölve. A plusz garancia idők ellenértéke minden esetben feltüntetésre kerül ezen a felületen, valamelyik bejelölése esetén pedig bekerül a Vásárló kosarába és a megrendelni kívánt termék vételárához hozzáadásra kerül.

Szintén a kosárban van lehetősége a Vásárlónak jeleznie a fizetős Beüzemelés próbaindítással, vagy a szintén fizetős Próbaindítás szolgáltatásunk igénybevételét azon termékek esetében, ahol a szolgáltatások valamelyike elérhető. A szolgáltatások ellenértéke minden esetben feltüntetésre kerül ezen a felületen, valamelyik bejelölése esetén pedig bekerül a Vásárló kosarába és a megrendelni kívánt termék vételárához hozzáadásra kerül.

Ha a Vásárló nem kíván tovább nézelődni a Webáruházban, akkor az e-mail címe megadását követően a „Tovább, személyes adatok megadása” gombra kattintva meg kell adnia a számlázási illetve szállítási adatokat. Amennyiben a Vásárló korábban már vásárolt, vagy regisztrált a Webáruházban, itt kérjük el a jelszót. Elfelejtett jelszó esetén lehetőség van jelszó emlékeztetőt kérni.

A Szállítási és számlázási adatok oldalon alapesetben a Magánszemélyként vásárolok opció aktív, a Céges számlát kérek menüpontra kattintva váltható át a rendszer Jogi személyiségű vásárlók számára. Fontos a megfelelő opció kiválasztása, mivel a két féle ügyféltípushoz különböző lehetőségek érhetőek el.

Ha a számlázási adatok nem azonosak a szállítási adatokkal, akkor „A szállítási és számlázási cím megegyezik” felirat mellett a nem feliratra kattintva megjelenő felületen a Vásárló meg tudja adni a szállítási címet. A „Tovább, szállítás, fizetés, szolgáltatások” feliratú gombra kattintva a fizetési mód (bővebben a 1.8. pontban) kiválasztására van lehetőség, illetve ha áruvásárlási hitelre kívánja megvásárolni a terméket, akkor a Cetelem online áruhitel fizetési mód is választható.

A Szállítási módok között a választás nem minden esetben lehetséges, hiszen a Webáruházban kizárólag kiszállítással (bővebben 1.9. pontban) rendelhetőek meg a termékek. Amennyiben a Vásárlónak csak egy opció jelenik meg, azt az opciót szükséges kiválasztania. Ebben a lépésben van lehetősége a Vásárlónak megadnia a megrendelésével kapcsolatos megjegyzéseit. A mező kitöltése nem kötelező. A fizetési mód kiválasztását követően a „Tovább, rendelés áttekintése” gombra kattintva egy összegző felületre érkezik a Vásárló, ahol a rendelését mielőtt elküldené a Szolgáltatónak, áttekintheti. Ha a Vásárló az összegző felületen mindent rendben talált, el kell fogadnia az Adatvédelmi nyilatkozatot, és az Általános Szerződési Feltételeket, majd az „Elküldöm az online megrendelésemet” feliratra kattintva elküldi a Szolgáltatónak a megrendelését. A megrendelés elküldését követően Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon keresztül felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében.

Ha a Vásárló a megrendelés elküldése előtt még nézelődni kíván vagy módosítani szeretne az adatokon, akkor a „vissza, módosítani szeretnék az adatokon” feliratra kattintva, a kosár tartalmának törlődése nélkül nézelődni tud tovább a Webáruházban vagy módosítani tud a megadott adatokon.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, erről haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót.

 

1.5. Termékek ára

A Webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett talál a vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség megtekinthető a „Prémium házhoz szállítás óramű pontossággal” hivatkozás alatt illetve az ÁSZF 1.9.3 pontjában.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

1.6. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a rendelés elküldése előtt van lehetősége Vásárlónak, illetve adatmódosítást kérhet telefonon vagy e-mailben, a „Kapcsolat” menüponton keresztül.

 

1.7. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

Szolgáltató legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, hogy megrendelését a rendszer rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email Vásárlóhoz történő megérkezésével érvényes szerződés nem jön létre a Felek között, az kizárólag a Vásárló vételi ajánlatának rendszerünkben történő beérkezésének a visszaigazolása.

Szolgáltató az automatikus 48 órán belüli e-mailt követően, egy második e-mailt küld a Vásárló részére, melyben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelésben foglaltakról, a fizetés módjáról, illetve a várható kiszállítás pontos idejéről, továbbá azokról az információkról, amit az ügyfélszolgálat a Vásárlóval telefonon keresztül egyeztetett illetve az elállási jogról, jótállásiról és a reklamációval kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról.

A szerződés a felek között akkor jön létre, ha a Vásárló a második e-mailben megtalálható „Rendelés jóváhagyása linkre kattintva jelzi a Szolgáltató felé, hogy megkezdheti a teljesítést.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Szolgáltatótól az általa elküldött megrendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Amennyiben a Vásárló a rendelését már elküldte, és a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre rendelésével kapcsolatban, köteles haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval - hiszen a Vásárló saját maga, a Webáruházon keresztül nem tudja törölni rendelését - az 1. pontban található elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudja, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Szolgáltató fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 8 munkanapon belül nem fizeti meg Szolgáltató részére megrendelésének teljes vételárát (átutalásos fizetés választása esetén).

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató a szerződést iktatja, mely utólag hozzáférhető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

 

1.8. Fizetési módok

Készpénz áruátvételkor: Házhoz szállítás esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a megrendelés szállítótól való átvételekor kell kifizetni készpénzben a kiszállítást végző munkatársnak.

Előre utalás esetén a vásárló a megrendelt termékek szállítási és egyéb szolgáltatási (extra garancia, beüzemelés, próbaindítás) díjakkal növelt árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP BANK NYRT.-nél vezetett 11731001-29905629  számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás esetén a vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult.

Bankkártyás fizetés esetén a vásárló a Simple alkalmazás segítségével tud fizetni. A bankkártyás fizetés használatával a vásárló elfogadja, hogy a Szilvio Kft. (1036 Budapest, Bécsi út 85.) által a www.pecsikesztyushop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.  Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”

 

1.9. Szállítás

1.9.1. Szállítás módja

A termékek kiszállítása saját gépjárművel, és saját személyzettel történik, túraútvonalak alapján.

A termék várható szállítási idejét a megrendelést követően Szolgáltató telefonon egyezteti a Vásárlóval, valamint az erre vonatkozó információt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás pontos időpontjáról a Szolgáltató, a szállítást megelőző este, telefonon értesíti a Vásárlót. A kiszállítás menetéről a Vásárló részletes tájékoztatást talál a „Prémium házhoz szállítás óramű pontossággal” hivatkozás alatt, vagy bármely termék adatlapján.

Amennyiben a Vásárló a megjelölt új időpontban nem tartózkodik a Vásárló által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a szállító értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére.

A szállító kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban ha a 2. kiszállítás is sikertelen - Vásárlónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítás költségét Vásárló köteles megfizetni Szolgáltató részére.

A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

1.9.2. Szállítás ideje

A saját készleten lévő termékek („Express gyorsasággal, készletről szállítjuk!” Felirat a terméken) kiszállításának határideje 6-10 nap, a túraútvonal alapján, melyet megtekinthet a „Prémium házhoz szállítás óramű pontossággal!” Menüpontban. A „Központi raktárból” feliratú termékeink szállítási idejéről munkatársainknál érdeklődhet.

 

1.9.3. Szállítás díja

A szállítás díja területtől függően eltérő.

 

2. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó, a fogyasztó és vállalkozás között szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fent hivatkozott Kormányrendelet értelmében a Vásárló 14 naptári napon belül jogosult elállni a szerződéstől, azonban a Szolgáltató erre a Vásárlónak 15 naptári napot biztosít.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

2.1. Fogyasztót a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 15 naptári napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

 

2.2. Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Fogyasztó a Szolgáltatótól kérheti a termék visszaszállítását, természetesen a visszaszállítás költségének kifizetése esetén. Szolgáltató a visszaszállítás költségét azonos áron vállalja, mint amennyi a mindenkor hatályos és Honlapján feltüntetett kiszállítás díja. Fogyasztót a visszaszállíttatás költségén kívül az elállással összefüggésben egyéb költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő termékkel teljesít, a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. Elállás esetén a visszaküldött árut a Szolgáltató jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

 

3. Szavatosság és Jótállás

3.1. Szavatosság

3.1.1. Kellékszavatosság

A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

3.1.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint - az 3.1.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.

A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

3.2. Jótállás

Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó egyes termékek tekintetében egy éves kötelező jótállást illetve egyes termékek tekintetében és a gyártó által önként vállalt jótállást is biztosít, melynek időtartama minden esetben a termék mellett feltüntetésre kerül. A Kormányrendelet értelmében a kötelező jótállás időtartama 1 év.

Jótállás esetén Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 3.1.1 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 3.1.1 és 3.1.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • Szolgáltató által kiállított jótállási jegy,
  • A termékhez mellékelt jótállási jegy,
  • Szolgáltató által kiállított eredeti számla vagy annak másolata.

Amennyiben a fentiek közül egy irat sem áll a rendelkezésére, Szolgáltató a vásárló neve, a vásárlás időpontja alapján igyekszik segíteni a számla pótlásában.

A Vásárlónak lehetősége van a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnia, mely az ügyintézés, és a javítás időtartamát lerövidíti, azonban ez nem kötelező.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredendő (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) meghibásodás esetén a csereigény teljesítésére a Szolgáltató nem köteles.

Amennyiben a cserét követően bebizonyosodik a termék nem rendeltetés szerinti használata, vagy sérülése, a javítás költségeit, vagy a terméket a Vásárló köteles kifizetni. A csereigényről, vagy annak megtagadásáról minden esetben jegyzőkönyv készül.

Teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott terméket Szolgáltató kicseréli.

Ha Vásárló meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt be kell jelentenie a Szolgáltató telefonszámán, vagy a jótállási jegyen szereplő központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt jótállási jegyen van). Ha a bejelentés jogos, a Szolgáltató vállalja a termék cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Vásárlónak átadott jótállási jegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Szolgáltató gondoskodik.

Egyéb esetekben a garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló köteles viselni. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a szállítás költségét Szolgáltató megtéríti Vásárló részére.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Szolgáltatónak nem áll módjában megtéríteni.

Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt Vásárló telefonon vagy az ügyfélszolgálaton érdeklődhet.

 

4. Honlap használatának további feltételei

4.1. Felelősség

Felhasználó a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Felhasználók által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.

Amennyiben a Felhasználó a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

4.2. Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházban, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.kesztyumanufaktura.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Kötbér kikötése a jogellenes használatért (szerzői jogok megsértéséért): Saját szellemi tulajdonunk ÁSZF 4.2-es pontjában meghatározott hozzájárulást meghaladó felhasználásért napi 100.000 Ft + ÁFA, azaz napi egyszázezer magyar Forint + ÁFA összegű kötbért számlázunk a jogtalan felhasználónak. A tartalom jogtalan átvétellel a Felhasználó kifejezetten elfogadja e kötbér megállapodást. - (C) 2014.  A bizonyításhoz közjegyzői közokiratba foglalt tartalomtanúsítást alkalmazunk a szerzői jogsértő Felhasználó költségére.

A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

 

5. Jogérvényesítési lehetőségek

5.1. Panaszügyintézés helye

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: SZILVIO Kft.

Levelezési cím: 7626 Pécs, Major u 21.
Email cím: info@kesztyumanufaktura.hu
Telefonszám: +36 30 640 98 23

 

5.2. Panaszügyintézés módja

A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az 5.1 pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 15 munkanapon belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

 

5.3. Panaszügyintézés ideje

A Szolgáltató a Vásárló által előterjesztett kifogásokat az 5.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 09:00 - 17:00 óráig fogadja.

 

5.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

    Baranya Megyei Békéltető Testület
    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
    Telefon: +36-72/507-154,
    FAX: +36-72/507-152
    Mobil: 20/283-3422
    E-mail: bekelteto@pbkik.hu
    Web: www.pbkik.hu , www.pecsikamara.hu
  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

6. Egyéb rendelkezések

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2015. Május 15.

 

Az Általános Szerződési Feltételek letölthető, nyomtatható formában IDE kattintva érhető el.

 

kiemelt termékek

Vittoria Fuxia

17 900 Ft

Vittoria Fuxia

17 900 Ft

Vittoria Camel

17 900 Ft

Vittoria Camel

17 900 Ft

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Az alábbi mezőbe beírt e-mail címre elküldjünk rendszerünkben tárolt jelszavát

Termék bekerült a kosárba

tovább a kosárhoz böngészés folytatása